Tuesday, December 22, 2009

名人坊 - 胃食妹日誌

係電視飲食節目上已經知道有呢間新開菜館,而且仲係名廚主理. 同食友講開,佢地都異口同聲話要去試. 今次仲好叻叫埋媽咪去試吓!!

前林百欣家廚鄭錦富

環境可以,不過其實十分細,只得四,五張檯.

敬送小食 - 蘿蔔糕, 味道都唔錯,好有蘿蔔味,不過太腍,直情係夾唔起,食落口仲成糊狀,唔得喎!!

太史五蛇羹 - 湯底極之鮮甜. 同我食過最好嘅蛇王芬有得比較!!






燕窩釀雞翼 - 外型十分討好,而且釀滿燕窩,食得好滿足!!! 皮又薄又脆,真係好好食呀!!

豉椒炒肚尖 - 炒得十分香口. 而且肚尖爽脆,唔錯.

籠仔蒸龍躉 - 朋友因為上次嚟已經食過雞翼,所以佢單一位改做蒸龍躉. 佢食過都大讚肉質十分嫩滑.

鵝掌扣鮑魚 - 雖然鮑魚唔係太大,不過炆得都有溏心架!! 鵝掌又腍又入味,不過就唔會過火爛哂.

花雕飛天雞 - 有花雕酒醃製過,味道唔錯,又有雞味,肉質一啲都唔老,好好食呀!!!

冬菜蒸馬友 - 大馬友肉充滿油脂,又香又滑,少少似銀鱈魚,不過佢魚味更濃.

上湯浸菜遠 - 每條菜心都係揀手,又甜又冇渣.

富哥招牌炒飯 - 呢味有少少失望. 雖然賣相唔錯,但炒得唔夠香.

富哥招牌炒飯 - 落足料,都交足功課.

敬送生果 - 大大件蜜爪同西瓜,好大方.

敬送蛋白杏仁露 - 好濃郁,又香杏仁味,同海景軒有得比喎!!!

地址 :

中環蘭桂坊九如坊3號中環蘭桂坊酒店1樓
電話 : 3650 0066

No comments: