Thursday, September 24, 2009

危險速逃 - 32

正冬火鍋料理

3笑臉 vs 1OK vs 6喊瞼
WB
28篇食評
哭臉2009-01-12
  • Caption
    肥牛普通

  • Caption
    等好耐都冇野食

任食火窩$88位, 茶位$10, 醬油$8

8:30去9:15才有得食, 2次漏單,又冇招呼, 又難叫人, 坐2樓, 有4個楼面,

但成日唔知行去邊, 又冇笑容, 食物麻麻地.

越色牛肉粉餐廳

8笑臉 vs 13OK vs 11喊瞼

Gourmet KC
4772篇食評
哭臉2008-02-21
天氣凍凍的,想起吃牛湯河,行進登龍街。

記憶中在這裡的越南牛河店去了街尾,比較一下,見這裡地方大一點又好像多人一點,就來這邊。一人來吃會很方便,人人未有位就已經入座。

要了生牛河,先來一碟佐料,計有芽菜、青檸及金不換,再要求拿來紅椒粒,就齊全了。

牛河份量很夠,先喝口湯,中規中距,不算很出色,至少不會是濃濃的牛骨湯味道,也偏鹹了一點;生牛肉上檯時已然全熟,吃起上來也算嫩滑不韌的;河粉屬幼身的,但結成一大團,吃起來口感粗糙,明顯是預早就淥定,絕對是水準以下;

老實說,這裡的生牛河,水準很一般,唯一不錯的是,湯底夠熱。

鹹檸疏打就只是疏打的味道,鹹檸不鹹,已不用多說了。

埋單63蚊,午市不收加一及送普通飲品,要鹹檸的就加10蚊。不便宜,不明白為何還是其門如市的,我就不會再來吃生牛河的了。


糖朝
62笑臉 vs 56OK vs 118喊瞼

木木月女口
136篇食評
......

不過服務真的要不得, 首先我坐低之後未開茶, 叫侍應幫我但他們的態度冷淡, 有一位戴眼鏡的女侍應 (個子都幾高的, 微肥) 全程只在揸住個水壺傾計, 足足三十分鐘, 都唔知有咩好傾! 不單只我, 所有客人叫佢做野都當睇唔到, 應該大家有去這店食都知我講邊個

最大問題係, 連個經理都係態度麻麻, 禮貌欠奉, 食物唔算頂級, 加埋咁樣的服務, 實在沒有再來的道理, 希望主理人留意吓啦

No comments: