Monday, November 30, 2009

洪慶海鮮燒臘飯店 (不眠王子)


       最 近 有 Blog 友 問 王 子 最 鍾 意 食 邊 間 嘅 叉 燒 ,如 果 計 埋 感 情 分 ,我 一 定 揀 洪 慶 海 鮮 燒 臘 飯 店 ,因 為 王 子 細 個 嗰 陣 就 住 喺 附 近 ,洪 慶 嘅 叉 燒 可 以 話 係 由 細 食 到 大 ,就 算 搬 走 咗 之 後 亦 經 常 會 返 嚟 幫 襯 ,我 覺 得 呢 度 最 正 嘅 燒 味 係 叉 燒 同 海 蜇 燻 蹄 ,前 者 係 用 炭 燒 嘅 ,後 者 我 喺 好 多 燒 臘 店 食 唔 番 咁 正 嘅 味 道 . . . .
       
       洪 慶 呢 間 24 小 時 營 業 嘅 老 字 號 係 間 多 功 能 燒 臘 飯 店
      
       午 市 賣 飯 盒 ,下 午 賣 燒 臘 ,夜 市 變 身 海 鮮 小 菜 飯 店
      
       晚 10 到 朝 10 呢?賣 點 心 ,呢 度 嘅 宵 夜 點 心 好 出 名 架!
                 
       點 心 表 面 上 有 30 款 左 右,其 實 仲 有 好 多!好 似 黑 椒 金 錢 肚 及 超 正 嘅 蘿 蔔 糕 都 無 列 出 嚟!食 唔 食 到 睇 緣 份 啦!
      夜 茶 寫 就 寫 10 點 半 起 供 應 ,其 實 10 點 開 始 有 架 啦!
      
       其 實 坐 低 開 咗 位 之 後 ,可 以 行 出 門 口 睇 吓 有 乜 正 嘢
      
       原 盅 蒸 飯 落 足 重 料 、靚 料 炮 製 ,都 係 賣 $19 咋!抵 食
      
       閒 日 呢 度 越 夜 越 多 人 ,唔 想 等?11 點 前 好 嚟 到 啦! 
       
       蒸 蘿 蔔 糕 ($9) 想 食 最 好 都 係 開 口 問 阿 姐 ,呢 度 嘅 蘿 蔔 糕 出 名 在 蘿 蔔 味 勁 濃 ,入 口 有 彈 性 ,而 且 一 啲 都 唔 粉 ,食 落 仲 有 蝦 米 臘 肉 香。喺 出 面 食 到 嘅 好 多 都 係 入 口 得 團 粉 ,無 丁 點 蘿 蔔 味。
      
       蒸 釀 瓜 甫 ($11) 水 準 之 高 ,個 人 覺 得 係 九 龍 數 一 數 二
      
       節 瓜 甫 翠 綠 爽 嫩 ,味 道 鮮 甜。豬 肉 亦 非 常 鮮 嫩
      
       洪 慶 蝦 餃 ($19) 大 大 粒 ,唔 算 皮 薄 ,但 勝 在 餡 靚!
      
       雖 佢 唔 係 隻 隻 蝦 餃 都 包 得 咁 靚 ,但 鮮 味 程 度 攞 滿 分
      
       睇 吓 隻 蝦 ,大 隻 到 想 破 餃 而 出 咁 ,蝦 肉 very 鮮 味 彈 牙
      
       四 寶 滑 雞 扎 ($13) 跟 王 妃 各 愛 2 寶 ,所 以 必 定 會 點
       
       腐 皮 夠 軟 腍 ,雞 肉 夠 嫩 滑 ,魚 肚 夠 爽 口 ,火 腿 夠 肉 味 、芋 條 香 噴 噴 . . . 死 未? 
      
       春 蛋 燒 賣 ($11) 即 係 鵪 鶉 蛋 燒 賣 ,市 區 越 嚟 越 少 酒 樓 做 ,就 算 有 都 唔 夠 呢 度 咁 正。出 面 好 多 都 係 鵪 鶉 蛋 還 鵪 鶉 蛋 ,燒 賣 還 燒 賣。有 幾 多 間 做 到 好 似 呢 度 嘅 鵪 鶉 蛋 同 燒 賣 咁 融 為 一 體 架?而 且 燒 賣 仲 係 用 新 鮮 嘅 手 剁 豬 肉 去 整 ,食 落 零 舍 鮮 味 多 肉 汁。
      
       山 竹 牛 肉 ($11) 肉 質 相 當 鮮 嫩 ,一 咬 落 去 juicy 到 爆!
      
       黑 椒 金 錢 肚 ($9) 亦 係 要 問 先 知 有 定 無 ,一 定 要 試 吓!
       
       一 般 酒 樓 嘅 金 錢 肚 就 算 有 咁 平 都 一 定 無 咁 多 ,金 錢 肚 爽 滑 彈 牙 有 咬 口 ,加 咗 黑 椒 、紅 椒 、豆 豉 去 蒸 ,好 惹 味!
      
       腸 粉 即 叫 即 蒸 ,睇 到 啲 用 料 好 新 鮮 ,我 6 款 都 試 過 晒 ,最 正 係 鮮 蝦 、牛 肉 、豬 潤 及 叉 燒 腸。$13 梗 係 抵 食 啦!
      
       鮮 蝦 腸 粉 ($13) 賣 相 就 一 般 啦!但 白 裡 透 蝦 都 夠 誘 惑
      
       腸 粉 爽 滑 ,蝦 肉 又 多 又 鮮 味 ,水 準 合 格 有 餘。
       
       雞 球 大 包 ($11) 唔 係 度 度 有 ,更 唔 係 度 度 有 咁 大 個 . . .
      
       睇 吓 個 雞 球 大 包 大 過 拳 頭 幾 多 ,$11 咁 平 去 邊 度 搵?
      
       大 包 仲 相 當 足 料 添!鵪 鶉 蛋 、雞 肉 、豬 肉、火 腿 再 配 埋 啲 香 蔥 、薑 粒 、冬 菇 絲 一 齊 蒸 ,食 完 夠 飽 到 上 心 口 啦!
      食 咗 咁 多 點 心 ,連 埋 茶 錢 埋 單 都 係 $120 左 右 ,抵 呀!
      
       電 話 : 2729 0039           平 均 消 費 : $30 - $60 / 位
      地 址 : 長 沙 灣 青 山 道 303 號 地 下 (近 發 祥 街) 


老 字 號 六 神 合 體   洪 慶

Sunday, November 29, 2009

食肆短評 - 59

Spoil Cafe:完全冇特別,都唔知點解訂位要訂咁 ? 耐。

上品火鍋料理:選擇不俗,牛肉一般,服務唔錯,可一試。

金禾茶餐廳:味道唔錯,會再去。

小欖燒烤樂園 : 普普通通,唔好要求咁高。

大棠荔枝山莊: E 君話 D 食物好差,尤其係 D 雞翼唔新鮮到一叉 D 肉就散晒!

Friday, November 27, 2009

台北的真的好 (飲食男女 - 747)


2009年11月20日
在台北吃海鮮,最著名的有華西街的「台南擔仔麵」,但該店後來着重裝飾和高級餐具,價錢愈來愈貴,倒不如去「真的好」。
「真的好」的海鮮種類只有比「台南擔仔麵」更豐富,做法又更精緻,是馬英九喜歡光顧的高級場所。老店位置比較偏僻,當今搬到市中心去,方便得多。
坐下來,第一道要叫的菜當然是「蚋仔」,是選用肥胖的小蜆灼一灼,以醬油和大蒜醃製的小菜,百食不厭,鮮美得一碟吃完再一碟。
小蜆吃完,就要吃大蛤了,用鹽來烤,甚麼調味品都無用,已經異常可口。
如果綠竹筍當造,可以多叫幾盤,用奶油醬來蘸的,不如試試西螺產的醬油膏,更能把竹筍的甜味引出來。
清蒸肥膏蟹一年都有,膏充滿整個蟹蓋,也是不用調味品,就那麼清蒸最為原汁原味。
用客家鹹豬肉來調節一下盡是海鮮的單調,它是半肥瘦的,醃製得不太鹹,甘香得很,切成一片片,下酒一流。
這時可來一碗湯了,最高級的莫過於單單用薑絲來煮的花跳魚湯。花跳是一種很難得的彈塗魚,只在台灣才能找到,肉細膩得不得了,一比較其他魚即知。煮過湯後魚肉並不失味,照樣好吃,如果想更有味道的話,就叫餐廳把花跳烤了。香港海鮮固佳,但少了烤的,值得一試。
接着是香酥蝦卷,也是餐廳的招牌菜,不遜潮州人做的蝦棗。
要有點米飯填胃的話,來個招牌炒米粉好了,吃過才知台灣人炒米粉的技巧了不起。
最後上的是她們做的糉子,個子很小,內容可是豐富,有蓮子、蛋黃、瑤柱、肥肉等等,多數客人試過之後,還要買了幾個回去當手信。
老闆兼大廚的李先生是香港人,可以用廣東話溝通,吃過之後,才知道這家人為甚麼叫「真的好」。
地址︰台北復興南路一段 222號
電話︰ 886-2-2374-2166
網址︰ http://www.reallygoodseafood.com

(蔡瀾)

Tuesday, November 24, 2009

The Parlour

1881 Heritage 殖民風情浪漫聚餐
2009年10月27日

富有殖民地色彩的建築物,向來吸引力滿分;在舊建築內開設餐廳,相信比任何活化方案更親民。繼灣仔和昌大押後,今年的活化代表作是由尖沙嘴前水警基地改 建而成的1881 Heritage,文物建築內的新酒店及商場均設有特色餐廳,情調浪漫,為你帶來日夜享不停的餐飲樂趣。  The Parlour 創意歐陸菜
位於1881 Heritage內的Hullett House酒店,共有五家餐廳,其中兩家日前率先開幕。走進酒店,先見前身是水警基地主樓的建築,現已成為餐廳The Parlour。長廊位置沿用充滿殖民地風味的拱形柱子,如此優雅景致,最適合女孩子來High Tea。室內設有傳統中式設計的吧䒷,蓋上飛簷頂及人手雕製的神龍,旁邊是畫有帆船的牆壁,亦中亦西,充滿超現實感覺。
此店供應All Day Dining,種類多元化,食材運用亦甚有驚喜。行政總廚是曾在文華東方酒店Pierre餐廳任職的Philippe Orrico(右上圖),他的烹調理念是保留傳統法國菜的精髓,並加入令人意想不到的食材,像一道菠菜沙律,吃一口即感到豐腴的鵝油味在口內擴散,原來大 廚將生鵝肝雪至冰凍,沙律上桌前削下一片片的鵝肝,這種食法新鮮感滿瀉。下午茶餐內的三文治及Muffin,則是最傳統的英式口味,配以五款法式精緻甜 品,賞心悅目。

Stables Grill 享燒烤美食
經過酒店主樓旁邊,你會看見前身是馬鴌的獨立房子。房子樓底極高,現已變身成兩層高的Stables Grill餐廳。為貫徹保護文物的理念及配合歷史背景,餐廳保留了原有的天花,並利用一艘古船的木板作內牆裝潢,綴以有老香江情懷的紅吊燈,氣氛一流。
環境設計新舊兼容,菜式方面則是全西式的美食,當中燒烤類別是餐廳的重點推介。惹味的燒烤與香濃醬汁是最佳配搭,總廚特別在這方面下工夫,他創作了十八 款醬汁,包括紅菜頭、北京鴨醬等,每天供應六款。餐廳內特設吧䒷,面對門外的草坪,下午歡樂時光或是晚間暢飲也覺暢快。
DG 多元化佳餚
1881 Heritage的商場內,也有其他值得一試的餐廳,就是在大樹旁的DG Cafe and Wine Cuisine。說是大樹旁,因為餐廳呈圓形,中間保留了一棵大樹,樹枝及樹葉在餐廳頂部穿了出來,達至保育的意義。餐廳備有一個小酒窖,藏酒量近五百 瓶,其中一瓶獲《Wine Spectator》評為一百分的鎮店之寶Chateau Pavie,盛惠二萬多元,劉伶切勿錯過。打開餐牌,可見以意大利菜為主,但為了讓選擇更多元化,餐廳還供應小量東南亞及日本菜。下午茶則有High Tea Set,坐在戶外品嘗Home-made蛋糕,十分愜意。











※日夜景各有特色,吸引不少人來拍照留念。










※來這拱形柱子長廊偷閒一刻,吃個下午茶最寫意不過。










※Afternoon Tea Set
$238/位、$398/2人/a
是傳統英式配搭,另加上法式精緻甜點。










※朱古力撻伴威士忌雪糕 $90/a
朱古力味道香醇,賣相有層次。










※房子原為馬鴌,改為兩層後不失懷舊風味。










※餐廳座位沿覑弧形的牆壁擺放,牆身圍覑的正是百年老樹的樹幹。










※日式芝麻吞拿魚塊 $78/c
半生熟的吞拿魚很鮮美,芝麻帶來豐富的香味。










※意式大蝦薄餅 $108/c
材料有芝士、火箭菜等,用料簡單卻很香濃。










※烤鮮帶子
$190/a
帶子十分幼嫩,伴以南瓜蓉甚香甜。










※馳名特色拼盤 $188/b
有大蝦、帶子以及巴馬火腿等,鮮味十足。










※蘋果拖肥核桃批 $78/b
香甜濃郁,核桃則帶脆卜卜口感。










※Spicy Island $88/b
有菠蘿汁及檸檬汁,特別灑上辛辣黑椒刺激味蕾。










※Chateau Pavie, Saint Emilion, Grand Cru 2005 $22,300/c
是鎮店佳釀,味道層次複雜,適合配濃味食物。