Wednesday, November 18, 2009

Zone D (胃食妹ET)

同食友講起大家都想試吓呢間私房菜,咁就搞咗呢局. 主理人係兩兄弟,所以取其名. 有趣係我同其中一個傾menu時係大家不停SMS都唔打個電話. 不過我又冇所謂,我都係SMS后嚟架!!雖然menu冇咩選擇,不過質素唔錯. 但要收$50開瓶有少少意外,但佢就檳,紅,白杯都有.
提提大家要行四層樓梯,仲要問清楚個門口係邊. 我地因為入錯門口,最終行咗夾埋有十層呀!!!! 上到去出一身汗都係一個好既運動既!!! 哈哈!!!

環境唔錯,十分幽暗,絕對適合情侶. 不過好似我地以食為主,就係影相已經好大問題,唔用閃光燈唔得,仲有時focus唔到,希望大家見諒.

籃包包熱辣辣,款式又多,當等人之際就覺得特別好食!!!!

吞拿魚他他 - 調味唔錯,不過雪得太凍,有部份有少少冰.......

龍蝦湯 - 十分濃郁龍蝦香味,仲有隻龍蝦仔,肉都幾鮮甜,有少少膏. 都幾有心思喎!!

另一款係忌廉磨菇湯,其實都有放黑松露,所以香味特別濃郁.

磨菇意大利飯 - 影左十幾張都冇辦法focus到,只好照放上黎要大家忍耐. 意大利飯夠al dente,芝士味亦好香,不過份量唔少,都幾滯.

香草雞 - 有一大件雞脾肉,另底下有一大件雞胸肉,見到咁多都幾驚嚇!! 不過做得幾嫩,味道唔錯.

香煎三文魚扒 - 煎得十分香脆,肉質亦唔太鞋. 幾好食!!

甜品係apple roll,其實即係蘋果酥. 酥皮又鬆又脆,餡料又唔太甜,又係幾好食.

地址 :

銅鑼灣勿地臣街16號4樓16室
電話 : 9802 5504

No comments: