Saturday, July 25, 2009

老三火鍋 (胃食妹)

呢晚係食友六位靚女Ladies' night,一人一支酒,有六支酒咁多,不過最後都飲. 把酒談心的確好開心. 再加上老闆十分熱情招呼,直頭當我地上賓招呼,食物質素又好,實在係盡興嘅一晚!!!

美味鴨湯內有半邊鴨,魚翅,紅棗,蘿蔔. 半隻鴨$68,一隻$98. 我地六個人都係半隻就夠,仲要留番個肚食其他嘢嘛!!

飲清鴨湯後加豬骨湯繼續打邊爐.

本地手切肥牛只係$128,好抵呀. 比起出面$168,$198果啲質素仲好. 份量一啲都冇少到.

巨型獅蚶第一次食以為未熟,煮到老哂. 後來老闆見到,立即同我地講係就咁食,唔便煮,因為其實已經係七成熟. 仲話果碟唔計我地錢,送過一碟俾我地呀!!! 真係鮮甜到不得了!!!

炸魚皮唔係太脆,不過放湯食就冇所謂.

原條活生生鐵立魚$138,起肉做刺身,頭腩放火鍋.

刺身有咬口,肉質好鮮甜,而且份量唔少.

兩位靚女,一個夾頭俾我,一個夾鰭俾我,幸福到呢!!!

魚春好新鮮,而且煮極都唔散,口惑好特別.

花雕丸係豬肉丸內有花雕酒,好得意. 不過真係要小心食. 蟹粉丸入邊真係有蟹粉,仲有蟹子,好食呀!!

象拔蚌刺身份量超多,又爽又鮮甜,極之新鮮.

花竹蝦刺身六隻只收我地$50. 好明顯係益我地啦!! 肉質爽,不過剛食完象拔蚌就真係好難比較喇!

松茸菇味道濃郁,吸湯汁後十分美味. 亦另到成煲湯香味增添不少.

鮮鮑魚六隻先至係$48. 同大角咀力奇一隻$52比,雖然細少少,不過都一樣咁生猛. 老闆仲親自整俾我地食呀!!

老闆出手果然係火路剛好,軟熟又鮮甜,好好食呀!!!



老闆介紹頂角羔蟹,果然真係好頂角,啲蟹膏好香,美味!!

白鱔十分新鮮,質素一流.

豬潤好滑好好味.

竟然有個平日唔食麵嘅靚女話要食出前一丁. 老闆親手煮俾佢食,原來用湯汁煮又真係好好味架!!

稻庭烏冬放入湯三秒食得,好爽身,非常美味.

敬送花生 - 老闆見我地仲有酒未飲哂,立即送上香脆花生一碟以作送酒小食. 仲話唔夠多多都有.

地址 :

深水埗順寧道47B號舖
電話 : 2360 2336

No comments: