Tuesday, May 18, 2010

ABC Kitchen (胃食妹日誌)

本來有猶豫去唔去呢一局,因為實在食得太多. 不過見好評唔少,應該值得去試試. 店方已經好細心為我地每位印刷好餐單,first impression已經十分好. 大家唔好唔記得呢度係熟食中心,唔係高級餐廳. 有咁嘅服務真係好有誠意. 除咗食物水準好好之外,一定要一讚佢侍酒服務極之好,相信由於佢係水吧出身,所以呢方面都有要求. 有酒杯,為我地開酒,又替我地全晚倒酒,照顧周到. 各方面都十分滿意,推介大家一試!! 原來飲食男女有介紹佢,所以我見呢晚特別多冇訂位walk-in客,可惜全晚部訂滿.

特別為呢隻燒乳豬而嚟!!!

環境唔錯,乾淨,冷氣夠,比旺角熟食中心好好多.

仲有香檳杯!!

香草包包又熱又軟熟


La Bouillabaisse - 材料極之豐富,有大蝦,帶子,魚柳,魷魚,蜆. 湯亦濃郁,據聞比之前清湯版已經進步好多!!


Margherita pizza - 有大量我喜歡嘅basil,烤得香脆,美味!



Scallop salad - 帶子鮮甜,醬汁好香牛油味. 做得爽身,唔會過腍.



Roast suckling pig - 店主話特別留番個頭俾我地影相架!! 皮脆肉嫩,不過醃得過鹹,有待改進. 不過佢唔多皮下脂肪,啱我!!

Mushroom risotto - 全晚比較遜色嘅一味. 飯粒太腍,冇咬口,不過味道都唔錯,好多菌粒亦有菌香.


Lamb rack -  羊肉夠羶味,肉又多汁嫩滑,一流呀!!!!!!!!!!!!!!

Dessert platter



用 coffe press 做出嚟嘅咖啡都唔錯!!! 仲有cappuccino!!
地址 : 上環皇后街1號皇后街熟食市場CF7號檔
電話
: 9278 8227

No comments: